The power of love

Godkväll!

A kom hem, som den söta man han kan va, med överfulla påsar med massa mat och gottigheter efter träningen. Nu är kylskåpet fullt igen, känns skönt. Vi har kollat film "Get Smart", snackat massa skit och käkat middag framför teven. A gjorde tillochmed drinkar till oss, vitamindrinkar då vi båda är lite sega och krassliga. :) Nu sappas det lite och jag tror A hittat en film.. Imorgon kommer nog också bli en slappdag för mig. A tar bilen och drar till Amsterdam för att möta Ajax och jag är heeelt själv hela kvällen och långt in på natten då matchen är såå sent. Kommer bli dötrist. Elena är likom inte ens här!!! Buhu! Men men, ska nog gå ut och gå en lång runda imorgon och gå och lägga mig tidigt, eller kanske dricka lite vin i min ensamhet? Vem vet?

ELENA KOM HEEEEM!!!!!!!!!!!!!



Nej nu ska jag kolla vilken film som A glor på.
Ha en mysig kväll.
Ibland kan en helt vanlig fredagskväll bli så mysig....
XOXO


Kommentarer
Postat av: E

Jag vill komma hem. Jag dör snart!!! Detta va väldigt mkt förlänge att vara hemma utan F!! Första bortamatchen efter jag kommit ner är det du och jag och mys framför eran brasa:) Och ha matchen på i bakrunden kanske;) Om inte bowling lockar mer haha. MISS YOU

2008-10-18 @ 14:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0