Promenix, lunch och ny klocka

Åkte hem till Carro efter solningen, sen ner i stan och gick i norra hamnen med Teddy, sen lunch på K&Co och sen råkade jag inhandla en fin klocka från Tritoni. Blev den svarta med guld på. Den är så fin!


Carro och Teddy i Norra hamnen :)


Fin va!?

Den lila var också ascool men dom hade inte den i affären plus att svart kan man ha till allt, egentligen det självklara valet för en färglös människa som mig :)

Elena, ikväll ska jag träna! Jag ska gå till gymmet vid mig och pumpa lite, kommer dock inte gå lika bra som om jag vore med dig men ändån! Saknar dig redan lite grann! Hoppas du har det bra, shoppa massa imorgon om ni ska till Amsterdam! Hälsa!!

XOXO

Kommentarer
Postat av: E

Sötaste.. Har tänkt på dig massor idag!! Va till tuinland och ikea hels själv :( Dom har fått upp massa fina granar på tuinland. Så himla mysigt! Imorgon blir det Amsterdam med Fredda och Petter. Ska väl försöka att inte handla. Blev ju rätt mkt sist.



Klockan är superfin. Valde mella den och den vita jag har. Så snygga. Och billiga jue. Så du kanske ska köpa den lila oxå. Jag funderar på den orangea.



Ha en mysig kväll sötis.. P&K

2008-10-06 @ 18:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0