MTV och frukost

Gick upp lite i elva, E kommer vid lite i ett så ska vi iväg och pumpa satan, ska ta en redbull innan passet så jag får upp energin! Känner mig trött och hängig! Hatar och känna mig seg och tråkig. Det blåser typ storm ute och hela huset är mega kallt. Går runder i för mkt kläder och huttrar! Man känner verkligen att det är höst... Och klart det kan vara mysigt ibland men mest så avskyr jag det. Jag hatar att frysa, huttra och skaka. Jag vill känna solen bränna i mitt ansikte, sitta i skuggan och njuta av varje liten vind som pustar förbi, jag vill ligga i en pool på en luftmadrass i bikini en hel dag, jag vill segla ut med Carolines båt på havet, jag vill sitta ute och grilla på kvällarna och dricka massor med vin, jag vill vakna tidigt och springa ner till stranden för att inte missa för många soltimmar, jag vill jag vill jag vill! Hade verkligen velat åka iväg nu i jul, är det någon som kan och vill så säg till!!! Bara dra iväg en sista minuten innan jul eller efter.... Hade varit så nice.!!


Utanför vårt hus, det är så kallt....

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0