Jag vill tillbaka...

Läste precis alla mina inlägg från NY från förra året när jag och Carro var där. FAN vad det var underbart. Jag vill dit igen. Jag får hitta nån som vill, Elena är säkert på!!! Kanske Carro om hon får tid att spara pengar! ;) Tänk och åka dit till våren!! Åh vad underbart... Kan ju fråga Andy också men jag tror inte han är sugen på newwe... Han har inte så mycket ledigt heller.. Buhu. Iallafall så förlorade Groningen idag mot Ajax, jävla skit!!! Har suttit här och krängt paprika chips och skrikit som en galning på killarna, men de LYSSNAR INTE!!! Haha. Nej men så tråkigt att de loosa... Hoppas A inte är alltför förkrossad.



Nej, nu är det en bra film med Bruce Willis på fyran :)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0