I'm comming home again

Vädret idag är KATASTROF. Tror Holland sörjer att vi drar till Sweden idag. Men jag är mest lycklig för att få komma hem och kramas med alla mina söta vänner och min goa familj. Känns som om jag kommer ha och göra varje dag. Längtar redan till Lördag då det är stor fest! Ska bli så skoj. Idag ska jag inviga vintern genom att ha min vinterjacka, det kommer inte gå annars, det är så kallt och regningt och blåsigt! USCH jag vill bara sitta inne och glo film idag, men det är match halv ett sen efter det ska jag sitta i en bil i 8 timmar! Men hem kommer jag iallafall.

Saknar mina pluppar, här är några av dom, på dansgolvet - där de hör hemma:

Lelle, Carrsan och Hanna Kåååå. :) Me love!

Hanna Kååå igen och söta Alex :)

Ses snart mina små puppisar!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0