I said BRR it's cold in here

Usch vad kallt det är i vårt hus. Eller så är det bara jag som inte är riktigt bra än. A verkar inte frysa så värst. Var ute och gick en lång runda sen kom jag hem och duschade och tog hand om mig själv, fixade håret osv.. Fixat lite tvätt och grejer och nu pep det igen där nere, det betyder att tvätten är klar! :) Sitter och kollar fotboll och dricker kaffe med min man. Jag är lite lycklig nu för jag ska beställa hem sushi sen när killarna beställer kött eller nåt annat manligt ;) Hittade en sida där man kan plocka ihop sin egen sushi kombo :) Me like. Frågan är om jag orkar 10 bitar eller ska nöja mig med åtta? Hmm... Nej men guuud vad tvättmaskinen piper, I have to fix, I am a housewife you know ;P


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0