I got my rock-moves!

Goooddag!

Allt bra idag? Här är det bra. Gick upp lite i elva, kastat in en tvätt, har till min fasa upptäckt att A förmodligen har KASTAT min olästa Cosmopolitan som jag tänkte sätta mig med nu men lite varm choklad. Vädret är väl lite bättre idag, regnar inte iallafall men det blåser en massa och är väldans grått och trist. Har inte så mkt och göra fram tills A kommer hem vid sex, är fan handikappad utan bil känns det som, eller för lat för att ta buss? E ringde och hade också panik för att vi var inlåsta idag för att killarna har bilen, haha. Tur att någon är lik mig iallafall. Blir träning imorgon istället, då MÅSTE vi ta bussen in ifall vi inte fixar bil!!!  (A ringde preics, han hade inte kastat min tidning)
Tänkte bjuda på lite småfoton från vårt finfina hem, idag bjuder jag på sovrummet:





I love it. Så mysigt, bytade precis lakan/påslakan och grejer, längtar tills ikväll då jag ska lägga mig i min nybäddade säng :) Det är det bästa, eller hur Carrie? :)

Längtar tills nästa vecka, Mami, då ska du och jag ha en egen dag, bara så du vet!!! :)
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0