HUSMANSKOST

Nu sitter vi här mätta och belåtna, jag fixade lite ugnstekt falukorv och potatismos, mycket smarrigt. :) Jag känner att jag behöver komma igång med träningen nu igen, E är förmodligen på. Vi ska träna som djur på Onsdag iallafall, vi ska träna för 3 veckor ungefär. Haha. Nej men jag funderar på att lägga upp något slags mål. Att jag verkligen måste ta mig till gymmet minst 3 ggr i veckan. Det ska nog inte bli så svårt. Samt kanske träna på något pass, vad sägs E? Kanske dans eller yoga eller nåt annat skoj.

Och Fanny, where have you been? Nu börjar du använda msn eller mejlbomba mig, okej? Saknar dig!

Var på IKEA innan idag och inhandlade lite ljus och nya sängpåslakan, jätte fina. Vita med snyggt mönster av blommor. ALVINE MEDALJONG hette sorten. Men ser inte riktigt mönstet på bilderna men men det var jätte fint iallafall:
ALVINE MEDALJONG Påslakan 1 örngott

Nej, nu ska jag se om Gossip Girl kommit ut.
XOXO


Kommentarer
Postat av: Fanny

jag slänger iväg ett mail till dig i slutet av veckan.. miss you!

2008-10-28 @ 07:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0