Godmorgon

Otroligt nog är jag fortfarande inte helt frisk. Ringde precis och avbokade min personliga tränings tid till imorgon... Tråkigt! Men jag får omboka det när jag är frisk. Resan igår var tradig. Hade en konstig förföljare hela vägen från båten till tåget som bara satt och stirrade på mig och följde mig vart jag än gick. MEGA obehaglig. Sen när jag väl var vid flygplatsen så började A ringa och tjabba om att jag kanske kunde ta tåget hem från Amsterdam men jag vägrade. Sen väl på flyget så var jag livrädd för vi flög över ett oväder och man såg verkligen blixtarna slå och dundra under oss och jag trodde att jag skulle dö! Men så blev det inte utan vi landade lugnt och stillsamt och för första gången i mitt liv kom min väska först av alla på rullbandet trots jag inte ens hade bråttom då A hade en halvtimme kvar att köra. Då satte jag mig på Starbucks och drack deras UNDERBART goda latte. Sen var det 2 h i bil med en man som var trött och lätt kinkig över att få ha färdats i bil i 4 h allt som allt.

Väl hemma var jag pigg som en lärka och läste ut hela min bok, "SMUTS" som jag mest mådde jätte illa av och bara fick massa sjuka tankar i huvudet. Kunde verkligen inte sova utan tänkte bara på hur många äckliga killar/män det finns där ute i världen och hur eleka de verkligen kan vara genom att ha sex med andra när de är gifta eller har förhållande. Hur en man kan köpa en annan kvinnas kropp och tro att han kan göra vad han vill och sen gå där ifrån helt okänslosam. USCH. Jag tyckte boken var bra, men hade jag vetat hur jag hade mått efter den så hade jag aldrig läst den. Tänker bara på att alla män är svin iprincip... Hur man kan låta ens snopp styra en genom livet och skita i konsekvenserna... Nej iallafall så ska jag försöka glömma den boken och göra kaffe eller varm choklad, har jätte ont i halsen och kallt är här! Brr...



XOXO

Kommentarer
Postat av: MAMI

Hej hjärtat! Glöm nu den där boken och sätt på en

bra film istället + lite glass el choklad....

Låter väl bra?? Saknar dig redan,ringer senare.

Love u mest

2008-10-17 @ 13:14:45
Postat av: Roger

Som tur e så är inte alla män såna svin, men tyvärr så finns det många idioter därute i världen. Bland båda könen...



Ha en trevlig helg där nere i Holland.



/Rogge

2008-10-17 @ 13:23:30
URL: http://www.stardustblog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0