FAB PARTY COMMING UP

Tjenis.

Träffade precis Fieke i affären när jag lullade runder i min egen värld och shoppade hem massa nödvändigheter. Vi bestämde oss för lite vin på Lördag och så berättade hon att hon skickat ett mejl till mig och E. Läste det precis och hon ska ha en mega cool fest den 22:a när våra män sover borta på hotell. Dresscoden är överdriven, mega glammig, SATC-stil! Där ska vi sminka oss, käka, dricka vin och sen ut och festa. Hennes kompisar från Amsterdam kommer också så det blir lite nytt folk. Jag vet ju redan att man har skoj med F och E så det kan inte misslyckas. Nu har jag lite och se fram emot. Funderar på att åka hem i dec i två veckor och jobba lite, alltid bra med extra cash. Sen har jag nog lite tid över vid nyår och frammåt och jobba också då A skulle iväg på träningsläger.


Och vem gillar inte glammiga SATC?

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0