Cykel Sofie

Cyklat runder hela morgonen på lite ärenden, solat och hämtat ut kläder från ellos! Nu är jag nyduschad och Alexandra borde vara på väg in till stan :) Mysigt. Läste precis att Petter kom med till landslaget, han som skulle jaga älg och allt, haha! Nu är det fan bara Freddan som saknas där så har vi hela Groningen truppen! Då hade det blivit bra tror jag :) Fast E är nog glad för att spendera lite lediga dagar med sin F, är väl lite avis... :)


Nej nu ska jag hitta något att ha på mig idag också, en våt handduk på stan är kanske inte så klokt?
XOXO

Kommentarer
Postat av: E

Hihi ja hejja groningen.. Vilka bra grabbar!! Det är ensamt här nu du! Tråk.



Guud vad fin bloggen är. Du är så himla duktig!



Kram på dig

2008-10-07 @ 19:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0