Can you learn to love the dark?

I am lying still, listening to something I wanna hear, but it never comes
I've been lying here for so long, trying to hear, but all I can hear is silence
A silence who does'nt speak at all
I just want to hear it, I just want to feel it, but it never comes
I want it to come, I am begging it to come, but it never comes
So I just stay here in the dark, where noone, not even you, can se me



Åh pratade precis med Daniella. Hon är så full av liv, av nya ideér! Jag blir så inspirerad av att hoppa in i hennes liv och njuta av åkturen! Jag måste ta tag i mitt liv. Jag måste. Jag vet att jag ofta är den som säger att man ska ta dag för dag men jag har nått min punkt. Hur går man vidare nu då?



XOXO

Kommentarer
Postat av: alex

haha visst är den, tänkte direkt på dig när jag hörde den. Gumman, allt kommer att lösa sig, tror du är väldigt rastlös! i love u and u know it! puss

2008-10-23 @ 21:17:05
URL: http://alexandraliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0