Back where I belong?

Idag ska jag ta ett litet flyg hem till Groningen, eller ja, till Amsterdam och så får min man ligga och köra i rätt så många timmar för att hämta mig, men älskar man mig så får man lida pin brukar jag säga ;) Jag vägrar springa runder och leta  tåg en torsdagskväll i Amsterdam men världens största väska. Usch jag får ångest av att tänka på min resa som påbörjas lite över tre och avslutas vid elva ikväll. Blöö. Nej fan vad jag klagar. Men iallafall så ska jag träffa alexandra lite snabbt idag, säga hejdå ordentligt.

Kommer åter igen sakna alla mina älsklingar här hemma.
Nu vet jag verkligen inte när jag kommer hem igen...
XOXO

Kommentarer
Postat av: annika

blev det fint när hon klippte in håret till dig???



kram

2008-10-16 @ 13:26:35
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: Steffi

det låter roligt ;D du får lägga upp en bild så man får se hur det blev efter din klippning ;D desamma, ha det bra vi hörs! puuss

2008-10-16 @ 17:30:38
URL: http://uniiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0