Another day of sickness

Åh vad tråkigt allt blir! Igår kväll somnade jag mega sent för jag mådde piss + att jag inte hade min man bredvid mig... Det är inte skoj och sova själv i mer än en vecka har jag kommit fram till... Jag behöver närheten... Så iallafall, jag somnade sent och sov till typ tolv och då när jag vaknade mådde jag ännu sämre än när jag somnade... Inte bra. Så jag drar mig själv upp, tar en ipren, och somnar på soffan. Sen satt jag på Bridget Jones Dagbok och tvingade min underbart snälla mamma att göra pannkakor, så jag har fått i mig tre pannkakor med glass idag, mycket gott. Nu tänkte jag surfa lite på datan, sen sätta på en film till. Jag som trodde att jag skulle vara hyffsat frisk idag så jag hade kunnat gå och klippa mig. Får ringa och boka tid tills imorgon istället. Ehh, ja mer än så har jag väl inte och berätta om min otroligt tråkiga dag här i sjukstugan.



Jag får otroligt mkt tid till att tänka och analysera mitt liv när jag är sjuk... Kommer verkligen inte fram till något vettigt... Måste ens liv vara vettigt!? Ibland måste man bara ta dag för dag. Just nu är jag mest rädd för att sjunka in i en höst/vinter depp som jag alltid gör känns det som. Jag måste hålla mig ifrån det trista och bara tänka på det roliga...

Hoppas ni har en rolig dag!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Steffi

Okej. det var jätte fint :) vill själv ha så långt hår så om hon vill göra det på fler så tell me ;D Ja det är bra med mig. hur är det själv? skönt att vara hemma ? ;p puuss

2008-10-14 @ 16:22:06
URL: http://uniiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0