Alone on a Saturday

Jahapp nu har min underbara man dragit iväg efter att ha lagat lite lunch till oss. Låg i sängen och gossa till tolv tiden sen har jag dammsugat en massa och fixat och A fixade lite food. Jag tänkte ha en film/tv dag idag för mig själv. Ibland är det mysigt och bara vara själv och slappa. Dock inte för länge... Ska kolla matchen sen ikväll och nu tänkte jag kolla nån film, ska nog duscha först.

Klänningarna jag la ut igår kommer från gojane.com!
Jag har dock aldrig shoppat från USA över nätet förut, har hört om tullavgifter och grejer, har någon shoppat därifrån? Is it okey eller!?


Ha en bra dag!
XOXO

Kommentarer
Postat av: ylva

heej!

handlade från usa nångång, & olle gör det hela tiden efter bildelar & liknande. tullavgiften är på ca 10-11 % på beloppet & momsen på 25 % tillkommer. så det blir lite dyrare men har man hittat något man verkligen gillar så är det klart värt det. när jag beställde la de dessutom på detta åt mig så jag slapp kludda med tullen etc.

lycka till & ha det så bra i holland!

2008-10-19 @ 15:05:32
URL: http://ylvvaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0