WHO IS GONNA WIN?

Tro det eller ej men jag och A sitter och kollar på amerikanska politiker som snackar om valet i USA. Haha, vi har blivit lite insatta. Iallafall så har jag städat och skrubbat hela huset förutom toaletterna som står på tur imorgon, och mamma, jag städar bara mitt "eget" hus, möjligtvis mitt rum hemma :) Hihi. SAKNAR DIG! När jag var klar la jag mig i soffan och käkade två mackor samt kollade nya Gossip Girl, då kom A hemspringande och stönande. Han hade fått springa 1 mil idag efter ett 1h träningspass så han hoppade in i duschen direkt och jag åkte och tränade, jag orkade bara 3km idag och lite styrka, sen handlade jag hem lite mat till oss. A fick kött, pommes och sås och jag wookade räkor, nudlar och massa grönsaker med sweet and sour sås. Mycket gott. Nu har jag käkat popcorn också, det är så gott. Ont i huvudet har jag också... Tänkte gå och lägga mig men klockan är bara halv nio... Ska antagligen till IKEA imorgon med min man och shoppa loss lite. Kanske hinner träna också.

Aja nog om mina planer! Vad händer hemma? Mina vänner kan väl iallafall skriva en rad?
JAG SAKNAR JU ER. Saknar att bara hänga, ligga i någons säng och snacka massa skit & käka godis...

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Soppan!! Saknar dig! Om man ändå kunnat trolla hit dig.. :D När kommer du hem och hälsar på? pusss love

2008-11-04 @ 22:04:46
Postat av: Anonym

Soppan!! Saknar dig! Om man ändå kunnat trolla hit dig.. :D När kommer du hem och hälsar på? pusss donna! Love

2008-11-04 @ 22:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0