Tack mina älsklingar

Mina fina tjejer som kommenterar och grejar, jag saknar er så. Snart ses vi och då blir det kramkalas! :) Längtar redan. NI ÄR BÄST! Ovanpå allt mitt resande så har jag tyvärr gått och blivit lite sjuk. Mega ont i halsen har jag fått, ska dricka honungsvatten snart, mammas tips ;) Igår hittade jag inte mkt i Amsterdam. En tisha som var grå med mussepiggtryck på (väldans söt/cool) och ett diadem typ. Så är det alltid när man vill shoppa. Käkade pasta och drack vin på en mysig italiensk restaurang där inkastaren kunde ett svenskt ord; "knäckebröd". Haha. Sen såg vi matchen och än en gång blev man förbannad då min älsk endast fick spela 10 minuter! Men men, synd att man inte har mer makt ;)


Sen önskar jag mig en liknande kropp i julklapp, that's all I want for Christmas! ;)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0