SUNDAY

Hello.

Igår hade vi det jätte mysigt hemma hos Fieke. Fick sjukt god mat, oxfilé och potatisklyftor samt massa vin och godis. Vid tolv åkte vi hem till E där killarna precis hade kommit hem. Varit på IKEA en sväng med A och fy fan vad mycket folk där var. Det är såkallad "köpesöndag" här i Groningen den första Söndagen in månaden, så hela stan är fylld med alla människor som har tråkigt. Vi kollade lite snabbt sen åkte vi hem, man får ju för fasen inte missa HIF!!! :) Det blev god frukost idag! Äggröra, bacon och toast, A var mycket nöjd. Funderade på att dra och träna men kan tänka mig att där är sjukt mkt folk där också och då får jag bara panik. E och F drog helt otippat till Amsterdam för en mysdag, så söta. Imorgon ska jag ha en städdag, inte lika glammigt kanske!!! Om man kanske ska kolla lite serier på datan då A är helt inne i matchen på TV.

Åh har massa heta grejer på Tradera som jag budar på, hoppas på vinst :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0