SLEEP IS THE KEY

Heeej 

Min älskling gjorde mål idag och Groningen vann med 3 - 0. Mkt bra mkt bra. Ska upp lite över sex imorgonbitti och sätta oss i en bil och hämta Petter och Ida sen vidare till Amsterdam och sen därifrån till Stockholm. Sen hoppas jag att jag hittar lite tid till att krama Issa sen blir det middag och sen galan. På Tisdag klockan tolv går planet tillbaka till Amsterdam igen och då ska jag lyckas köra hem till Groningen själv. Haha. Får se hur det går. Sen Onsdag blir det Amsterdam igen för lite shopping och sen match och sen tillbaka till Groningen igen. Sååå summan av det hela blir helt enkelt; EN JÄVLA MASSA RESANDE! Men jag ska försöka uppdatera lite på bloggen ändån. Hoppas ni har det bra sålänge.

Godnatt
XOXO

beckham-armani.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0