LET IT RIDE

Heeey alla söta.

Idag har jag tränat med Elena, visst är vi duktiga? Imorgon har killarna bortamatch och jag, E och F ska träffas, käka sushi och designa en väska!! Haha. Vi har en sånhär fotbollsfru - grej där alla ska designa en väska och den väska som vinner kommer att komma ut i affärerna + att varje tjej i laget får en. Vi har ju inte lagt ner så mkt tid på det hela men hoppas på att vi kan hitta på ngt snyggt. Sen på fredag ska vi göra en presentation av väskan som vi dessutom ska ge ett namn, typ som min Mulberry heter "Roxanne" så ska vår väska heta något... Kan ni inte hjälpa med några förslag!?

Nu ska jag göra lite korv och makaroner, orkar inget annat idag. Sen blir det lite PB och Heroes!
Sen har jag ångest för att jag inte vet vad jag ska ha på mig på galan på Måndag...

Har köpt denna fransklänning på H&M fast i svart;

Bild lånad av Tradera.
Kan man ha den och SATC-skorna?

XOXO

Kommentarer
Postat av: E

Men va f--n kan inte folk komma med förslag.. Vi är ju helt lost här borta!! Help oss

2008-11-12 @ 11:35:34
Postat av: sofie

SVAR E: Haha eller hur!!! BRAINSTORMA FÖR FAAASEN!

2008-11-12 @ 11:40:43
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: fanny

gissa vem som har världens bästa idé

2008-11-12 @ 20:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0