DAMN ALL THESE BEAUTIFUL GIRLS



Visst är vi söta? Jag saknar er mina älsklingar! Samt några till, ni vet vilka ni är. Ringde Alexandra innan, min lilla goss, saknar dig!!! Jag och A har städat och plockat i hela huset, dock efter en god frukost med ägg och bacon :) Är helt besatt av det nu. Illa... :) Ska iväg och handla lite grejer snart. Ikväll kommer gäster och då blir det huset fullt minst sagt. Det är jätte höstigt väder ute och jag känner för att dricka varm choklad hela dagen och bara glo tv.

Nej hoppas ni har en bra Torsdag!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Carolina

2008-11-07 @ 22:56:42
Postat av: Carolina

haha ooops där uppe!! har ni de mysigt i holllaand? sitter på ett mysigt litet coffeshop o inhalerar mystika röker kanske?? hahah... ses vi i sthlm?? du måste ringa mej när du e där!! PUSS!

2008-11-07 @ 22:57:46
URL: http://kristall.webblogg.se/
Postat av: alex

söt nöt!!!!!

2008-11-08 @ 23:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0