And outside, it's white

Det snöar i lilla Groningen och jag sitter framför brasan och gottar mig. Ibland är det mysigt med snö, om man är innomhus och varm förståss. Ska hämta min man snart, eller ja om nån timme. Då ska jag ge mig ut i kylan, och nu är det halt (det märkte vi bla inatt på höga klackar). Men i Holland är det förbjudet med vinterdäck så jag får väl köra i 30 och glida runder, oroa dig inte mamma, jag tar det försiktigt :)

Glömde och berätta om en sjuk grej igår. Vi stor utanför en stor buss som gungade och jag ställde frågan om nån juckar därinne eller vad grejen var med den gungande bussen? Det är inte så ofta man ser en gungande buss mitt i stan. Vi undersökte detta vidare och läste på en skylt "The silent disco bus" och vi var så nyfikna att vi gick in i den gungande bussen. Inne i bussen fanns ett DJ bås och alla fick varsitt par hörlurar där det var musik i och så stod man där och dansade med sina lurar. Istället för säten var det liksom ett dansgolv. Vi hann bara med en låt sen "stängde" det men då fick vi igång heeela bussen med att sjunga för fulla muggar OCH hoppa så hela bussen gungade mega mkt. Haha. DJ:n bara "Shyyyy it's a silent bus" Haha. Kommer dock inte ihåg vilken låt vi sjöng nu men det var skoj iallafall. En bild?


Yeeeah baby!
XOXO

Kommentarer
Postat av: E

YEEEEEEEEEEEEEY

2008-11-23 @ 19:04:39
Postat av: Anonym

Hej!



Varför är det förbjudet med vinterdäck?! :S Låter ju sjukt !

2008-11-24 @ 21:28:00
Postat av: sofie

Svar: vet inte riktigt, det har inte snöat här på jätte länge men jag tror de har sånna här "all year around" däck som tål lite mer än vanliga sommardäck. men det är haaalt!!

2008-11-24 @ 21:57:25
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0