Work like you don't need the money

Godkväll.

Efter en lååång dag på jobbet har jag nu hittat min plats i soffan efter lite spaghetti och köttbullar med min söta sambo. Imorgon är jag ledig och ska träffa min long lost friend Fanny för frukost i solen. Sen funderar jag på att sola lite och träffa min familj och grejer. Sen på Lördag är det lite fest. :) Jag tror nog att jag och Alex hoppar i säng rätt tidigt idag, mega trötta, våra ögonlock bara faller ihop. Vi har provat lite kläder precis, hennes gardrob är finare än min.. Buhu, tur att allt som är hennes är mitt nu, (mohahahha). Nej gumman, jag ska inte låna utan att fråga :)


Vi, sambos, när vi är sjukt fula :)

xoxo
image917


Kommentarer
Postat av: jenna

hey guess where i have been 2night???...............yep to watch sex and the city!!!! oh my god it was soooooooooooooooo good u will love it! just wish u were here to have come with me! love ya puss puss hej xx

2008-05-30 @ 01:35:32
Postat av: Benjamin Becker

'S wonderful! 'S marvelous

You should care for me

'S awful nice! 'S paradise

'S what I love to see

You've made my life so glamorous

You can't blame me for feeling amorous

Oh! 'S wonderful! 'S marvelous!

That you should care for me!

regards

Benjamin

2009-03-23 @ 17:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0