Vin och cigaretter

Igår ringde jag Tessan och bad henne komma och hämta mig, Andy och Danne. Stack hem till henne och Kim en sväng och satt och snacka skit. Tessan skulle bjuda mig på ett glas vin (rosé) som inte var så kallt, hennes första förslag när hon tittade in i kylen var "man kan ju slänga ner en kall broccoli". Haha, jag skratta så mkt så jag inte fick ut ett ord! Men det var iallafall jätte trevligt. Nu sitter jag i lägenheten i min ensamhet, funderar starkt på en powerwalk längs stranden med nice musik i öronen.... Mmm det får det nog bli vaaa. Måste vara lite nyttig. Ikväll blir det ju vin och drinkar igen :) Hela tjejgänget på Hampan! Me like. Kommer bli bra.


Tänkte gå HBG:s underbara strandpromenad.

xoxo
image917

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0