Play on

Vaknade hos Caroline av att chefen från jobb ringde och frågade om jag kunde jobba, men det kunde jag ju inte, ska på SPA Njuta med min man idag. Ska bli mega mysigt. Måste bara in om H&M och köpa en bikini, har glömt och ta med nån ner hit till lägenheten. Har precis varit och solat på SunLux och ska käka lite frulle och städa lite snart. Ikväll ska jag nog hem och käka hos mamma och pappa, sen jobbar jag imorgon. Torsdag är jag ledig och då lämnar min man HBG för truppen... Kommer sakna honom så mkt... Issa kommer förmodligen också hem på Torsdag och då blir det lite vin och massa skitsnack kan jag tänka mig :) Var i Laröd hos Carros familj igår och käkade och kollade film "Good Luck Chuck". Har sett den innan men Carro ville se den. Jaha vad ska man käka till frukost då? Vaniljyoggi med äpple i? Mums.. :)

image1113
Nästan alla bilder på mig blev suddiga i Lördags, typ såhär...

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: Anonym

ad fin blus :) !! var har du köpt den ??

2008-05-20 @ 13:07:41
URL: http://mananis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0