Play by the rules, like a lady

Hade en så sjukt rolig kväll igår med tjejerna. Åh vad jag älskar vinkvällar med massa dans och skitsnack. Bar vidare till Utposten och Cardinal och jag, Alex och två hotdogs vinglade hem vid tre snåret! Ska lägga in lite bilder sen. Idag har jag jobbat, gick bra faktiskt, för vissa gick det sämre! Haha. Den som ger sig in i leken får leken tåla ;) Nu ligger jag med gosses fot i knäet och han ylar lite tyst "masseeera gummaaaan"... Ja det är inte lätt. Ska se om där är nåt bra på tv ikväll så man kan gossa lite till det. Imorgon är man ledig... Vet inte hur jag ska spendera min dag... Tuff fråga.


Vi var dancing divas inatt...

Ha en mysig söndagskväll.
xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag älskar dig ! tack för en underbar kväll igår.

2008-05-18 @ 22:23:25
URL: http://www.alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0