Love the sunshine

Åh vilken underbar dag. Gick med Alexandra till bussen vid elva sen mötte jag upp Fanny för frukost på Waynes och för många cigaretter. Sen lullade vi runder på kullagå och bara kolla kläder och så. Nu stack jag hem till mina päron och tänkte åka till Maxi och storhandla snart med mammi, sen ska jag droppa av allting i lägenheten och hämta jobbgrejer till imorgon. Då blir det jobb sen fest, och på söndag ska jag Alex, Lelle och Fanny sola på stranden hela dagen! Kommer bli super nice.

And I have to add that I HATE Jenna who saw the SATC-movie yesterday, no I don't hate u hun but I so envy you... Hope it was fab, I can't wait! Call u soon. Big kiss.

Och vet ni? Snart börjar EM.

En bild på mig från VM när två fulla stockholmare målade mig i huvudet!

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Älskling! Den var alldeles, alldeles underbaaaaar!!!!! Jag grät mig sönder och samman, blödig som jag e, Riktigt bra!!!! Du kommer älksa den, haha, satc freaks som vi är allihopa!!! Nu ses vi snaaart ju hoppas jag! Underbart väder, svenska sommaren är ju bara för ljuvlig;) Pussilull mitt snuttegull

2008-05-30 @ 18:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0