Le och var glad

Jag försöker alltid att le, jag försöker alltid göra andra glada, få andra att skratta. Sån är jag som person. Jag blir glad av det själv, att göra andra glada menar jag. Är alla runtom mig glada så är jag glad, det är rätt självklart. Solen gör mig glad, leenden gör mig glad, snälla kommentarer och kramar gör mig glad. Det är inte så ofta jag är ledsen faktiskt. Eller? Nej, när jag väl är ledsen så har det ofta en bra orsak. Men idag är jag glad som alltid, imorgon ska jag bli sambo... Med min älskade Alexandra!!! Vi kommer få det så bra ihop, jag har varit glad för det sen vi bestämde oss :) Och snart ringer väl Andybandy. Ja nu ringde han, han var på väg hem från Olympia, han var också glad idag, då blir jag glad :)

Livet hade varit lättare om alla hade varit glada alltid.

Ska jobba lite på söder imorgon, jag som trodde jag skulle vara ledig, men vad gör man inte för sitt kära Intersport? :)

BE HAPPY

Hörs imorgon.
xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha ett sånt stort leende skulle jag behöva så här i C-uppsats tider =)Lycka till med flytten. Puss gumman

2008-05-08 @ 09:02:17
Postat av: Alex

beee happy :) hihi snart ska vi ha sambo liv. me like alot !! KYSS

2008-05-08 @ 14:29:45
URL: http://www.alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0