Boring Sunday

Ingen söndag är egentligen rolig. Helt dött på Väla idag och ingenting att göra, känns som om man stått där en vecka och inte bara ett par timmar. Men tur att  man har trevligt sällskap på jobb iallafall. Ska till GBG imorgon och kolla in den första EM uppladdningen. Ska dit med Andys päron och min pappa. Sen kommer min goss hem och stannar två nätter.. Jobbar på Torsdag och kanske Lördag, har massa fridagar nu och min sambo flög iväg till Uppsala idag! Är hemma hos Mamma och Pappa och har käkat god middag och kladdkaka :D Aldrig fel. Ska sova här inatt faktiskt.


Jag är jätte kramsugen idag.. I need a big hug..

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: alex

kramiskramiskramis love.

2008-05-26 @ 10:24:32
URL: http://alexandraliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0