The news is out

Tack gud för att media äntligen släppte att Andreas ska hem till HIF. Jag har gått på nålar och försökt tänka på både vad jag skriver och säger osv. Men nu vet alla, så yeeey we're comming home!! Eller han är redan hemma för han ska med till Turkiet imorgon och jag är kvar här i lägenheten i Manchester och ska fixa det sista sen kommer jag hem på Söndag förmiddag. Tack för alla välkomnanden, känns skönt. Både jag och Andreas är glada att komma hem till vår kära hemstad nu ett tag, ska bli skoj! Hoppas nu att HIF tar guld eller något magiskt i år! Jag måste fixa lite jobb på Intersport nu också, vill verkligen jobba och springa runder där ett tag känner jag.

Igår köpte jag då en mega stor resväska då Andreas och mina föräldrar har lassat hem det mesta som har gått att bära, jag har dock lite kvar. Ni vet hur tjejer är.... :P

Det blåser sjuk storm här i Manchester för tillfället och vinden har hållt mig vaken större delen av natten, inte lika skoj faktiskt. Ska träffa Jenna snart, ska bara käka frulle och fixa mig lite först.

image958
We're comming home again :)

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: bonnie

åh vad glad jag blir :D då kan vi äntligen ses lite oftare! skönt att det känns rätt för er båda med! puss puss din butch

2008-03-12 @ 15:18:03
URL: http://bon.blogg.se
Postat av: diddi

Jaa allt är bra, ja då får vi ta och ses ju, festa till det eller ta en go fika ? :) PUSSS

2008-03-12 @ 16:24:58
URL: http://dmathisen.blogg.se
Postat av: tizor

välkommen hem med granen ;)

2008-03-12 @ 17:20:38
Postat av: issa

hej älskling! t o m jag blev uppdaterad om eran lilla hemkomst idag, dock genom internet och att 08orna här uppe snackar.. gud vad roligt!! synd bara att jag inte har någon större glädje av dig när vi inte bor i samma stad.. nej jag skojade bara. Nu kan vi iaf snacka lite mer ju!! Saknar dig baby. Hör av dig när du är hemma, love you och välkommen hem!!

2008-03-12 @ 18:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0