Tell me how I'm supposed to breathe with no air?

If I should die before I wake
It's cause you took my breath away
Losing you is like living in a world with no air

I'm here alone, didn't wanna leave
My heart won't move, it's incomplete
Wish there was a way that I can make you understand

Do you expect me, to live alone with just me?
Cause my world revolves around you
It's so hard for me to breathe

I walked, I ran, I jumped, I flew,
Right off the ground to flow to you
There's no gravity to hold me down, for real

But somehow I'm still alive inside
You took my breath but I survived
I don't know how but I don't even care

Got me out here in the water so deep
Tell me how you gon be without me?
If you ain't here I just can't breathe
There's no air, no air

texten är så fruktansvärt fin. hur kan man andas utan luft?



Jobbat idag med, rätt lugnt. Imorgon kommer HIF laget på eftermiddagen + att vi har massa kampanjer och REA så det kommer nog bli bra med folk kan jag tänka mig. Tänkte hoppa in i duschen nu så jag bara har håret kvar imorgon bitti. Denna veckan har gått så mega snabbt att jag knappt hunnit tänka. Livet bara rusar förbi. Snart kommer Em hem och det finns en risk att jag flyttar ner till henne redan då. Bara för det är mysigt och umgås med henne lite. Ska sova en massa hos Carolina i veckan då hon inte vågar sova själv när hennes man är borta :) Snäll som jag är ställer jag upp!

Saknar en viss närhet...

xoxo
image917

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0