Sunshine in my window

Hej allihopa!

Min älskling Alexandra är hemma idag och snart är hon här :) Caroline passar deras nya hund Teddy idag så vi drar förmodligen dig och våldgästar hennes lägenhet. Imorgon drar jag tillbaka till Manchester och längtar tills jag får krama Jenna, hon är bäst. Min familj ska ju också med, kommer bli mysigt.

For Jenna:

(Hi everyone!!!

My love Alexandra is home today and she is soon in my armes :) Caroline is babysitting her new dog Teddy today so I think we're gonna crash her apartment later. Tomorrow I am going back to Manchester and I can't wait to hug my wonderful friend Jenna, who is the very best. My family is comming with me aswell, niiice.)

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: melina

ha en bra onsdag

2008-03-05 @ 17:02:41
URL: http://mmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0