Sorry, I am a workoholic

Japp, jobbar gör jag. Men det blir goa pengar. Ni hittar mig på Intersport om ni vill mig nåt :) Ska jobba nu fram tills måndag nonstop. Sen ska jag leva fattigt till nästa lön då det är innestående.. Så ja.. Fattig är man. Längtar så mkt nu efter Emelies lägenhet, ska bli så underbart. Älskar min familj och att bo hemma och min säng och grejer men att vara helt själv är ibland guld värt. Ska bli ännu mysigare när Alex joinar mig i lyan, vi ska bli sambos och vi är sååå kära :) Nu tänkte jag kolla lite fotboll med föräldrarna. Det är ju ändån Sverige! :) Sen måste jag fixa biljett till HIF premiären, då andy har gett bort alla sina och inte tänkt på sin flickvän... Hoppas någon har nån liten biljett kvar till mig.

En sån här puss ska jag ge Em när hon kommer hem:


(Hi Jenna, I am just writing that I am at work all day and not doing anything more than that. But it's good money! I can't wait for my cousins apartment either... I miss living "alone". Not that I don't like living at home but u know what I meen. I miss u as always, hope ur alright..Kisses, puss puss hej)

xoxo
image917

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0