OJ OJ OJ, vad fräscht!

Haha IS party igår. Hela ligan var med och drack och snacka skit, mkt mkt trevligt. Blev Bara Vara och Utposten och Zoobar sen blev det tyvärr hemgång vid två pga för mkt folk och störda vakter. Blev pizza i carros otroligt fina (fräääscha) lägenhet och sen däckade vi rätt jävla rejält. Bilder kommer senare på både lägenhet och bravader. Alex din lilla gris, vi ses på Onsdag! :) Andy ligger i soffan och sover, jag som kom hit för att gossa lite innan han åker så bara dissar han mig med sin sömn, otroligt tråkig kille. Får väl väcka liv i honom. Han drar ju hem idag, sen kommer jag ju på Torsdag så det är luungt. Trött är jag dock också fast jag sovit rätt länge... Hmm..

Nej HBG kan verkligen smiska en i baken och ibland smeker staden ens kinder. Men man vet aldrig när det kan hända. Som sagt, vi väntar till sommaren, då är det vår tid. Haha.

Detta inlägg är så jävla bra, OJOJOJ och norska maffian! Haha.
"Jag ska sticka kniiiven i diiiieeej"





p.s jag och carro kom på igår att vi delar samma dröm; björn gustavsson i en nybäddad säng! HAHA d.s

Hoppas alla mår bra som jobbar idag (jag och carro fnissar lite).
xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: alex

see yyaa on wednesday my bitch

2008-03-02 @ 16:14:35
URL: http://alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0