Min Tisdag

Idag har jag spenderat min dag såhär. Gick upp klockan 8.00 och ringde till Stattena Vårdcentral och fick en tid efter en lång väntekö. 11.20 skulle jag vara där, så jag satte klockan på tio och somnade rätt lätt om då jag inte somnade förrens 3.00 inatt pga min hemska hosta. Väl hos doktorn berättar han att denna hosta är väldigt vanlig och det finns ingenting att göra åt den direkt utan måste vänta ut den, SKOJ. Men ändån skulle de sticka mig i fingret, jag fick ligga ner då alla kom ihåg att sist (för fem år sedan, då jag hade körtelfeber) så svimmade jag. Sen tänkte doktorn skicka hem mig men jag tvingade han att skriva ut en stark hostmedicin så jag kunde sova om nätterna, motvilligt gjorde han det och jag blev 139:- fattigare.

Hoppade sen på 2:an och drog till Väla och mötte upp Emma där, vi lunchade sen med Carro och Härle (bakad potatis med keso, skinka och majs) sen gick vi i massa affärer och avslutade på IKEA med Emmas lillasyster.

Nu är jag hemma och funderar STARKT på ett mysigt bad, det är så kallt ute idag men väldans fint väder och snön börjar försvinna. Idag fyller Donna år så det blir förhoppningsvis ett glas vin på Bara Vara ikväll för att fira!

Tilda, vad heter du på resedagboken då? I wanna see!
Alex gosse, imorgon ses vi!
Jenna, I miss talking to you.. See you soon! :)


Tittade vad jag hittade på denna datan, ett foto på mig och Andy från när vi precis hade blivit tillsammans, så unga och oförstående om allt.

image985

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: Erik

Lite glädjespam bara:
Du är en helskön människa på ditt eget lilla sätt! Jag hoppas att du har det bra och mår bra! Det var allt jag ville säga. Ha en supertrevlig fortsatt tisdag!

2008-03-04 @ 16:42:10
URL: http://anothermanicmonday.blogg.se
Postat av: melina

ha en bra tisdag

2008-03-04 @ 16:49:45
URL: http://mmelina.blogg.se
Postat av: melina

svar:varse,snygg header btw!

2008-03-04 @ 18:28:37
URL: http://mmelina.blogg.se
Postat av: Jenna

oh look at u 2 on that pic!! very cute! miss talking to ya to hun! im upset cos i think ya might be leaving!! love the little messages for me but i dont understand the rest..... what ya been up 2!!!??? n get on msn i keep looking for ya but ya never on :( xx puss puss hej xx

2008-03-04 @ 23:03:32
Postat av: Hilajna

Vad fina ni är tillsammans. :) Och, jag hoppas att din hosta försvinner snart. Verkligen. Man blir så trött när man "bara" har en förskylning eller som du en hosta. Det är tröttsamt. Hellre en dundersjukdom i 2 veckor en sånt smått i flera månader. Krya på dig Sofie! Kram Helena.

2008-03-05 @ 09:49:22
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Awwe hjärtat då... jag heter något så spejsat som MathildaK så det är bara att kika in;) mysigtattvara i manne med famlijen! jag saknar dig! Hoppas du o linen planerar för fulla muggar;) vå får höras snart. hmmm, den bilden alltså,jag har något liknande på er två... kan det var midsommar? just a wild guess!!!! kisses to my love! tata*

2008-03-07 @ 12:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0