Min Måndag

Stack ner till stan för att möta upp Emma och Daniella vid tolv - ett tiden idag. Satte oss direkt på K&Co för en matbit och för att söka skydd från regnet. Jag besällde en svampsoppa som var lite för stark för min smak och en god latte. Där satt vi och snacka skit ett tag. Sen blev det en shoppingrunda. Emma skulle desperat leta efter byxor "som hon aaaaldrig hittade". Slutade med att hon hittade två par, skit snygga. Själv hittade jag en snygg jacka och en tajt svart tröja från Gina. Hittade också en del dyra saker som jag vill ha men det får jag vänta med tills jag har tillräckligt med pengar. Känns dumt och slösa. Blev en minifika till på Fahlmans sen drog jag och Emma hem till henne, fick käka där med hennes söta familj, risotto, mumsigt :) Blev en mysig film med Scarlett Johansson också, sen körde Emma mig hem, i snön...

SNÖ! palla SWEDEN. Jenna, it's fucking snowing here, not ok!

Denna jackan köpte jag förresten:
image984
Gina Tricot, 399:-

Nej, sängen väntar, ska ju upp åtta och ringa doktorn.
xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: MATILDA

fin jacka! (:

2008-03-04 @ 01:26:44
URL: http://matildahammar.blogg.se
Postat av: alex

fin jacka gosse. lycka till hos doktorn. pusss

2008-03-04 @ 09:15:11
URL: http://www.alexandraliving.blogg.se
Postat av: Mathilda

hej sötnos! Hoppasa lltär bra och att du myser på hemma i sverige;) Jag har skaffat resedagbok så du får hemskt gärna skicka din mailadress till mig så jag jag lägga in dig på listan;) Stora bamse kramar Mathilda (live from Paris;)

2008-03-04 @ 11:37:35
Postat av: Anonym

how strange we had a bit here yesterday!! it's not layed tho!! nice coat!! xx

2008-03-04 @ 11:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0