Min enda lediga dag

Vaknade upp hos Andreas och blev körd hem innan hans träning, alldeles för tidigt enligt mitt tycke. Så jag gick och la mig så fort jag kom hem igen. Sov till halv tolv, så himlans skönt! Nu har jag käkat lite frulle och tänkte ta en cigg sen en dusch. Ska möta upp med Carro och My sen tänkte jag, kanske även Emma kommer förbi, hade varit mys ju. Vet inte ännu vad som händer ikväll. Imorgon börjar jag tolv och sen jobbar jag 6 dagar frammåt... Pallaaa.. Ska vara där på HIF dagen också, haha. Har hittat ett par snygga jobbskor jag ska köpa till nästa helg. Jag är såå fattig at the moment då jag måste vänta ännu en månad på min lön... Men jag ska försöka klara mig, och inte shoppa... Hmm.. Hur ska det gå?

Håller fortfarande på med min diet och jag blir så jädrans trött av den, helt sjukt... Jag ska hålla på fram tills Paris. Hålla fem dagar, äta gott (måttligt) två osv.

tänk denna kropp:
'

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: Alex

heej gumman. de gick jättebra, kom hem precis. det känns konstigt men skönt hihi :) vi ses imon saknar dig. vilken diet föresten? pussusssss

2008-03-25 @ 14:38:37
URL: http://www.alexandraliving.blogg.se
Postat av: Alex

vad duktig du är goss. ja jag ringer ikv!! puss

2008-03-25 @ 15:42:07
URL: http://www.alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0