Massa massa mys

Igårkväll bestämde sig Brossan och Sammy att inte hänga med oss ut och käka så det blev bara jag andy mamma och pappa. Vi gick ner till HA!HA! och tog ett gott glas vin sen vandrade vi till Koreanen där vi magiskt nog fick ett bord och åt mega god mat och satt och snacka länge. Mega mysigt. Nu sitter jag och äter min traditionella frukost; en skål med kellogs special K och en knäckemacka med ägg. Senare ska jag Mammi och Jenna ut på stan och shoppa lite. Ska bli nice. Snart är det SPA-dag, längtar såå.

Mm jag är sugen på ett stort glas juice nu.

Frukost är så gott, viktigaste målet om dagen!
Letar massa lägenheter i andra hand till sommaren på blocket just nu, om någon har något tips om en ledig lägenhet i helsingborg så är ni mer än välkomna att kontakta mig.

Nu ska jag fixa mig lite.
xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: En undrande...

Ang ditt lägenhetsletande att du och Andy flyttar hem till våren?;)

2008-03-08 @ 14:19:35
Postat av: Alex

men älskling dåå. ja jag vill mitt i stan!!! hur länge är din kusin borta? annars kanske fredrik kan fixa ngnting om fast anställning, alltså några fake papper :) looove u

2008-03-08 @ 18:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0