Långsamt

Allt går långsamt, sakta, trögt, segt
Klockan verkar stå still
För många tankar, funderingar, känslor
Klockan verkar stå still
Så mycket tårar, skratt, leenden
Klockan verkar stå still



(Jenna hunny I miss you. I am just looking at some pictures of us... I have been working all day long, soo boring.. Just back home now, relaxing. Say hi to everyone, and did u have fun at the house party??)



Jobbat hela dagen idag, varit hängig och det har knappt varit nåt folk, boring. Älskar när där är lite och göra annars går tiden så himlans sakta. Vet inte om jag ska hem till Caroline ikväll eller om jag bara ska vara hemma, lutar åt att vara hemma då jag inte vet hur jag ska komma till Carro.

Hittade lite pics:
image1035
En nörd bild på mig.

image1036
Miss u Jenna...

Kent - Utan dina andetag (Just nu i högtalaren)

Ska kolla film med mamma och pappa nu. Sen SOVA! Så sjukt trött.
xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: alex

gumsan. jag åker hem ikv! pusssss

2008-03-24 @ 08:52:49
URL: http://www.alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0