Lägenhet fixad, HAPPY

Ska dela lägenhet med Alexandra och förmodligen en tjej till Maj - Aug. Jag kommer nog inte vara kvar i Aug men ändån. Och jag måste tvinga Andy att sova med mig varje natt i Maj... Annars är jag överlycklig. Kommer bli den bästa sommaren nånsin. En mega fin lägenhet mitt i stan, tack Emelie älskling!!! Skönt och få lite mer space än ett rum här hemma. Hur mysigt som helst och bo hemma men man saknar att kunna göra vad man vill utan att någon säger ett ljud. Saknar att laga den maten man vill och spela hur hög musik man vill..

 

Nu börjas festandet snart.

xoxo
image917


Kommentarer
Postat av: Lisa

vad kul:)

2008-03-20 @ 18:22:20
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: alex

det ska bli så kul! jag är mega glad goooossss

2008-03-20 @ 18:24:12
URL: http://www.alexandraliving.blogg.se
Postat av: malin

Roligt! :)

2008-03-20 @ 18:46:40
URL: http://www.malzzis.blogg.se
Postat av: Michaela

Välkommen hem hjärtat och ett stort GRATTIS till din första EGNA lya. Har tänkt mycket på dig och har kommit fram till att jag saknar dig.. vi måste träffas snart! Fan, det är så mycket nu. Jag och Björn lämnade in vår uppsägning till vår värd igår och på tisdag ska vi titta på en lägenhet. I samma hus som Andreas bodde i tidigare i Hbg, där vi firade nyår. Jag är så nervös och slka snart börja skriva min C-uppsats. Vi måste helt enkelt snacka :-). Puss puss

2008-03-21 @ 12:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0