Hemma hos Curre

Sitter hemma hos Caroline med My och Hedvig. Så mysigt att träffa tjejerna. Ska sova här inatt. Jag har också härmed börjat på GI dieten med råd från Steffi. Hålla stenhårt på GI fem dagar i veckan, och två dagar i veckan äta normalt, så ska det hålla på i fyra veckor. Steffi har gått ner fem kilo efter tre veckor. JAG VILL OCKSÅ. Imorgon kommer Andy hem men jag hinner inte träffa honom för tjejerna tvingar med mig ut till Studio 54 och Cardinal... Så det får väl bli det. Idag har jag käkat lax och grönsaker till lunch och tonfisk/keso/majs till middag. Haha. Onyttig jag är... Iallafall så ska jag vara social nu.

(Jenna, so nice to see u write on my blog, I miss you soooo sooo much... I am home at Caroline at the moment with a few friends and I am on a diet aswell. Gonna be a skinny bitch! HIhihi, gonna go now, but I love you loads, say Hi to everyone from meee!)


xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: Jenna

hey hunny it's a good place to keep in touch!! i love looking on this to see what ya up 2!! well iv had a very boring day done nothing all day and night!! say hi to Caroline for me!! u been staying there much? bet it's like ya second home!! when ya going to paris? miss n love ya puss puss hej xx

2008-03-19 @ 23:26:34
Postat av: Mathilda

Hellu sooooupie! Gud så mysigt allt låter;) hejja på med dieten.... men nu har jag nog varit borta lite för länge... vadär studio 54 för något??? inte in das hbg väll???? Puss på nosen

2008-03-20 @ 12:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0