Hello everyone.

Vaknade upp hos Curre the Caaaar sen gick jag och solade och tog en promenix hem men ljuvlig musik i öronen och sol i ögonen. Sen lagade jag frukost / lunch till mig och pappa här hemma, ägg och bacon, det får man äta i min diet. :) Sen nu fastnade jag här. Ikväll är det lite fest med brudarna, så det ska bli skoj. Ska umgås lite med familjen nu på dagen tänkte jag, mamma skulle sluta tidigt och pappa är ledig.

Tilda, det är Tempel som har ett tema på Studio 54, förlåt om jag var oklar :) Längtar tills vi ses!!! Le Parii here I come!

Jenna, nothing important to say really, a bit of wine tonight with the girls and during the day I am just gonna spend some time with my family and stuff... Miss and Love U.

En tid framöver kommer jag lägga upp bilder på ouppnåliga kroppar som kommer vara min motivation.

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: tuudan

Heej jag har gjort comeback i bloggvärlden..
Haha jag får absolut inte gå ut för oscar ikväll =) men vi ses säkert på lördag.. ha det toppen puss

2008-03-20 @ 13:01:01
URL: http://www.idahansen.blogg.se
Postat av: alex

hej gosse. du har napp på en tvåa på slottshöjden, dock kostar de 7300kr i månaden. tror du man kan pressa priserna? den är möblerad o trendig, finns på blocket. puss

2008-03-20 @ 14:47:07
URL: http://www.alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0