He killed my monkey

Jag är sur på Andy just nu, han har dödat min apa som jag fick av Carro att ha på nyckeln, och han har tillochmed slängt honom! Vi är precis hemkomna från Trafford Centre och Sainsbury's. Hittade en söt klocka som jag köpte på Next där, silver, väldigt enkel och snygg. Mamma hittade en väska också. Käkade på Pizza Hut (Ceasar Sallad) sen tog vi ett glas vin jag och Mamma och Pappa tog öl medans killarna spelade massa spel i en spelhall.

Nu ska vi dricka kaffe och senare ikväll ska vi förmodligen ut och käka nåt litet. Imorgon ska jag Mamma och Jenna på stan och shoppa på Primme och luncha tillsammans. Mys.

why can't you see what I need, what I want, what I feel?

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: alex

jag åt ceasar sallad på Mezo idag :) skeeeta goott. jag saknar dig luvluv.. ses snaart hoppas jag. pusspusspussss

2008-03-07 @ 21:55:43
URL: http://www.alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0