Great last night out

Vi bestämde oss för att BarHoppa igår. Hade mega mega mega skoj med mina favvo tjejer. Började på HA!HA! där jag fick ballonger av Nicki för jag skulle åka! Sen blev det Revolution, Loaf, Hilton - Sky bar och sist men inte minst Relish. Hade så sjukt skoj. Blev makaroner och köttbullar när vi kom hem hit igen, Jennas pojkvän och hans vän hängde också med, slutade med att JP däckade och hans vän gick hem och vi tjejer somnade gott i samma säng. Idag är man dock inte lika kry, har dock packat det mesta och duschat och gjort vid mig. Kanske ska på bio sen men Jenna, Jp och Erik. Sen imorgonbitti drar jag.

image1023

image1024
image1025
image1026
image1027
image1028
image1029
image1030
image1031
image1032
image1033
image1034

The best end ever of my English adventure!!! Hope I'll be back soon!
xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: alex

gosse då!!! hoppas du får en nice flight nu när du åker hem!! vi ses om nästan en vecka när jag kommer hem, love

2008-03-16 @ 09:06:11
URL: http://www.alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0