All my bags are packed, ready to go


All my bags are packed
Im ready to go
Im standin here outside your door
I hate to wake you up to say goodbye

But the dawn is breakin
Its early morn
The taxis waitin
Hes blowin his horn
Already Im so lonesome
I could die

So kiss me and smile for me
Tell me that youll wait for me
Hold me like youll never let me go
cause Im leavin on a jet plane
Dont know when Ill be back again
Oh babe, I hate to go

Gonna miss my beautiful friend Jenna and her boyfriend JP.. I am gonna miss my party-girl Lucie who helped me so much when I first came here.. I really hate to go..

Med blandade känslor åker jag "hem" imorgon. Detta har precis börjat kännas som mitt eller vårt hem. Men självklart folk ska det bli underbart att komma till Helsingborg igen, jag älskar den staden och nästan alla jag älskar finns där. Imorgonbitti kör Jenna och JP mig till flygplatsen... Ses i dimman.

Ska sova sista natten här utan min pojkvän bredvid mig. Helt ensam.

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh älskling! Välkommen hem till Sverige! Både tufft och kul förstår jag.-....... alltid jobbigt med blandade känslor! Men nu kommer ni ju hit snart hoppas jag... Linen sade att ni skulle bokaidag;) Det låter ju som en oerhört bra idée!! PUssar kramaroch all kärlek i världen!!!! Din tilda...... PS. jag får nog vara med om dina & carros drömmar gällande en viss mr Bear Gustafsson ;)

2008-03-16 @ 13:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0