Work was ok

Jobbat hela dagen idag men också inhandlat lite bodyshop grejer, en bok (ASYL - fortsättningen till Gömda) och ett par leggings samt en vanlig brun tee. Nu käkar jag risotto som mina sambos lagat till mig, jag har det allt bra jag :) dom är bäst. Cyklade hem på Carros cykel utan luft i ena däcket typ, dagens träning måste jag säga!!! Imorgon är jag ledig och ska smida planer med lill emma om vad vi ska hitta på. Kanske danmark eller bara mysa.

Fick precis en kommentar av en tjej som verkligen kände igen mig nere i Innsbruck och du behöver inte alls skämmas, jag tyckte det var rätt coolt att någon kände igen mig bland alla som är kanske lite mer kända :) Kände mig lite stolt. :) Hoppas du hade en fantastisk resa!

Köpte denna body butter / duschkräm serien som luktar asgott:

Ska vara lite social nu iallafall.

xoxo

Kommentarer
Postat av: jennifer

asyl är en oerhört bra bok, rekomenderar den starkt! liza marklund är en riktigt bra författare.

2008-06-16 @ 21:43:05
URL: http://jannifar.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Åh body shop är ju bra. Fast smaken är som baken, den där body buttern luktar tant

2008-06-18 @ 00:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0