Vad ska ni äta idag?

Godmiddag Helsingborg :)

Vaknade i påarp av att teven fort var på, haha, där låg vi helt döda. Försökte kolla hockeyn inatt efter en trevlig grillfest men vi somnade innan det var slut, who cares really? Sen körde jag Andybandy till golfbanan och jag drog ner på playan till mina sambos och gassa. Mega nice. Nu lagar vi köttfärs (eftersom blondie sessan fryste in ett helt mega paket) i stora lass som vi ska frysa in i påsar, yes vi lever snål-livet så gott det går :) Haha. Ska hjälpa till lite nu tänkte jag, sen käka... Pasta och köttfärs kanske? :P Ska till min man ikväll också sen drar han ju ut på EM-äventyr, men jag hänger ju snällt efter iof.

Här kommer en bild på vår "super glassiga" matlagning:

Haha.

Just det, tack för alla kommentarer på bilderna, klänningen tillhör min sambo och kommer från Gina, de fanns dom som ville veta det! :) Ha en underbar Tisdagskväll, det ska jag ha ;)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Alex

sessan lagar mat jaaaa..!

2008-06-03 @ 21:04:03
URL: http://alexandraliving.blogg.se/
Postat av: anna braun

jag ät inte helt hundra på att man skulle vilja bli bjuden på mat om du hade tilllagat det ;)

2008-07-05 @ 00:21:21
URL: http://sellouts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0