The sun is shining, a bit...

Rätt okej väder idag. Ska ut och gå en sväng sen ska jag sola och kolla upp hårförlägningspriser och så :) Är riktigt sugen på det nu... Ska fixa mina nails på måndag, hoppas de håller tills dess.

Känner mig missförstådd och löjlig, att jag aldrig lär mig...



Jenna, god i miss u so much, been sooo long now.. Had a great time on my trip and met wonderful people! Now im back in sweden again but Andreas is still away.. Tell J and Macka I miss them to! Speak to u soon. Kisses

Saknar min familj jätte mkt... Nej lite solning och en promme nu.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vad har du för hårförlänging nu?



Ett tips: Ska du göra hårförlängning med sånna ploppar (keratinvax) så låt de sitta i max 3 månader.....annars kommer du bli jävligt tunnhårig med tanke hur mkt det tovar sig efter 3 månader. Och om frisören vill dela dem här färdiglimmade extensions bitarna (man brukar ha 100-120 st i en helförlängning) då blir det ju typ 200 i hela håret och de sitter så tätt ihop och då TRASSLAR det sig lätt i hårbotten. Var tvungen att kommentera detta eftersom min kompis har precis tagit ut sina efter 4 månader och har kakor av tovor i hårbotten och måste kanske klippa av dem bitarna... Men sätter du i 100-120 st normala och sköter det så blir det inga problem. Har själv haft det några ggr.

2008-06-17 @ 13:46:08
Postat av: sofie

SVAR KRISTINA: tack så jätte mkt för tipset :)

2008-06-17 @ 14:47:55
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0