Nu är man nästan människa igen

Efter en sjuk midsommar och en underbar SATC-film senare så är jag tillbaka. Midsommar blev en fest som hette duga med min pojk, först käk hos hans päron med mina sen fest och sen stan. Som vanligt finns det otroliga losers i stan men det visste vi ju nästan redan, eller? Men allting löste sig tillslut och söndagen spenderades mestadels i sängen, mysandes. Igår jobbade jag och på kvällen samlades vi ett glatt litet gäng, drack en cosmo, kollade på sista avsnittet av SATC och gick vidare till SF där jag nog aldrig har bölat och skrattat så mkt samtidigt. Helt sjukt hur mkt man kan älska en film, för  det gör jag. Ni som inte sett den, SE DEN!


Le wonderful!

Filmen får mig bara vilja flytta till spännande städer och söka efter mina drömmar... Filmen får mig att tro på kärlek när det är som svårast. Åh vad underbar den är...

Idag ska jag fixa mina naglar sen ska jag träffa Carro och ikväll kommer förmodligen båda mina sambosar hem :) Ska bli mys.

Jag har kanske världens konstigaste känsla i magen och jag vet inte vad den betyder, tell me..

xoxo

Kommentarer
Postat av: ylva

1) underbar klänning!! åh vad jag ska leta efter något liknande.

2) är sjukt taggad för filmen, är den verkligen så sorglig som det verkar?

3) synd för din kille om EM, men det kommer fler chanser!

2008-06-23 @ 17:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0