La Fria Bad

Playan idag för första gången i år! Hur underbart är inte det? Legat där i 4 timmar och ser ut som en bränd räka men gött var det! Ligger i soffan nu och softar med Alex, hade en rolig kväll igår! Blev faktiskt The Tivoli igår och där var sjukt bra musik så vi dansade typ i tre timmar tills vi var mega döda sen gick vi hem, sjukt att det börjar bli ljust ute redan vid tretiden nu.. Iallafall så är det faktiskt Sverige - Ukraina nu, får kolla lite på den ju, sen kommer A hem ikväll så ska träffa honom imorgon tänkte jag. Funderar på att försöka få honom att åka till playan :) Där jag varit idag...


Jag fick faktiskt sjukt bra med färg, utan att skryta :D

Just det, igår hade vi Mary Kay party och jag blev rätt så mkt fattigare men lite hudgrejer rikare. Köpte ett basic set som såg ut såhär;

Samt en ögonmakeupremover. Nice va?
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0